MIRAKLER HÄNDER!





Hej alla goa vänner! Tänkte äntligen sätta mig och knopa ihop ett inlägg här. Har varit ganska "låg" ett tag p g a motgångar, bakslag och sjukdom i familjen. Ändå vet jag ju bättre än så, att man ska fokusera på allt som är bra, för det finns ju massvis av goda saker om man tänker efter. Men det är inte alltid så lätt. Jag har iallafall följt era bloggar och det har givit mig massvis med pepp så visst, nu känns det lite bättre iallafall.  Blev tipsad om en intressant kvinna som heter Anita Moorjani. Snacka om att mirakler kan hända! Anita hade cancer i lymfkörtlarna. efter att ha kämpat emot den i 3-4 år blev hon så dålig att hon togs in på Intensivvårdsavdelningen där läkarna gav henne max 36 timmar kvar att leva. Under de kritiska timmarna hade Anita en Näradödenupplevelse där hon fick massvis med insikter bl. a. om hur vi skapar vår verklighetmed våra tankar.  När hon sedan "kom tillbaka" så var hennes cancer borta!!" Läkarna häpnade, ingen kunde ju förklara vart alla cancerceller hade tagit vägen.Miraklet hon var med om är en sensation och har skapat ett stort intresse över hela världen. Jag länkar till hennes hemsida
HÄR. Och så finns det en sida med en intervju med Anita översatt till svenska HÄR.


Jag har tidigare skrivit om Betty J. Eadie som hade en stark NDU. Hon har skrivit boken
"Omsluten av Ljuset"  där hon bl. a. skriver om de Universiella lagarna som hon fick insikt om under sin NDU. Här är ett utdrag ur den boken om just lagarna!



Kommentarer
Izabell

Vilket fantasiskt mirakel... och fantastisk kvinna!:) Tack boktipset, den låter mkt intressant! KraM Izabell

2012-04-01 10:03:58
URL: http://mysbella.blogg.se/
Tess

Åh vilken intressant läsning!!! Just det där med fantasi är ju verkligen sååå viktigt. Jag lyssnade på ett klipp med Abraham häromdagen, det var en skådis som berättade att han liksom skådespelar sig till sina önskningar. Enligt Abraham var det helt perfekt att göra just det. Det klippet gjorde verkligen intryck på mig. Här har du en länk: http://www.youtube.com/watch?v=F741ZnT6DBM



Kram

2012-04-01 19:21:31
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
elfina

fräscha tulpaner, love it

2012-04-12 08:42:40
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback