GLAD PÅSK!



Vill bara kika in här och önska er alla en riktigt härlig, underbar GLAD PÅSK! Hos oss blir det väldigt lugnt då jag jobbar hela påsken förutom annadagen. På påskafton ska vi äta lite påskmat på kvällen det är väl det enda vi riktigt har planerat. Under hela vårt liv tillsammans har min man och jag jobbar schemalagda helger. Jag från början varannan sedan blev det 2 av 5 och nu var 3:e vilket jag tycker är perfekt. Då har man några lediga vardagar vilka jag tycker är guld värda. Men att man har jobbat så här betyder att vi har aldrig haft några riktiga påsktraditioner då det inte varit många gånger man varit lediga båda två. Så därför känns det faktiskt helt ok att jobba! Men jag förstår att om man jobbar måndag-fredag så måste det ju vara jättegott att få fyra lediga dagar. Det är ni värda alla ni som är lediga! Jag beundrar er som kliver upp fem dagar i sträck för att ge er iväg och jobba. Själv jobbar jag max 3 dagar i sträck och tycker det är fullt tillräckligt. Men så är jag ju en B-människa också! 



GLAD PÅSK!


Kommentarer
☆ Fru Eriksson

**Glad Påsk**

2012-04-05 22:38:41
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Izabell

Tur att alla är olika...:-)



Ha en riktigt trevlig och glad påsk!!!:)



Kraam Izabell

2012-04-06 12:57:05
URL: http://mysbella.blogg.se/
penny

Hoppas du haft en mysig påsk vännen!!!



Kram <3

2012-04-10 08:54:23
URL: http://pennys.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback