VIKTRAPPORT EFTER SEMESTERN!

                                                                              

     
                                                   

   
 

Jag har ju inte skrivit om min LOA-bantning på ett tag. Sanningen att säga så har jag inte alls brytt mig över mina kilon nu i sommar. Jag har gått upp ett par kilo under semestern och jag kan lova er att jag ätit och druckit massvis med "onyttiga saker" . Men jag tror att största orsaken till viktuppgången är att jag inte fokuserat på vikten. Tror att man måste göra det mer eller mindre hela tiden. Tänka att "jag väger 65 kg" eller vad man nu har för idealvikt. Slutar man tänka på det och fortsätter att äta "fel" så är man nog tyvärr snabbt tillbaks på ruta ett igen. Alltså ska jag nu börja med mina "viktaffirmationer" igen så hoppas jag att det försvinner några kilo till. 

Här är ett par  av de affirmationer jag brukar använda mig av, kombinerat med att visualiserar min kropp i som jag vill ha den.


*Jag väger nu xx kg.
*Jag är tacksam att jag nu har min perfekta vikt.

Ha en bra måndag!
 




 


Kommentarer
Tess

Jag har också slarvat med min viktnegång nu på sistonde. Vågen visar förvisso minus men vi pratar om 100 gram i veckan eller så! ;)



Apropå det du skrev om din man... att han tror men liksom inte riktigt vill prata om det. Exakt så är det här också. När K väl pratar om sina universella funderingar så är han verkligen jätteLOA... men om jag svävar iväg alldeles för mycket så backar han. Haha! Nu har jag lärt mig att lyssna och hålla med och lite då och då slänger jag in en enkel mening eller så och då tycker han att jag har fattat grejen. Men några djupare diskussioner gällande meningen med livet och universum och allt däromkring har vi inte så ofta. Tyvärr! Tur att jag har dig och de andra bloggarna att spåna med! :) Kramis

2011-08-22 19:48:27
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Malin

Hej! Blåsorna i munnen är nästan borta nu :) Ja det gör riktigt ont!! Köpte en speciell salva för såna blåsor, men det hjälpte inte alls..smakade bara lite mint och sen gjorde det lika ont igen..

Ha en bra dag!! Kramis

2011-08-23 14:48:25
URL: http://cherrymerrymuffin.blogg.se/
Tess

Ja, den där drömmen var verkligen annorlunda från andra drömmar. Det var ungefär samma känsla som jag har haft i vaket tillstånd när jag sett eller hört något från "andra sidan". Jag känner mig liksom inlidad i bomull eller något. Allt blir väldigt mjukt. Kan inte beskriva känslan... Vilken fantastisk dröm du hade då!! Jag tror helt klart att det var han och att ni fick chansen att prata. Helt fantastiskt när man tänker efter egentligen! :) Kram



Ps! tror inte heller på delirium.. möjligtsvis när det gäller intag av alkohol eller droger. Men då är det väl iofs mer hallucinationer! :) Kram

2011-08-24 08:18:40
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Anonym

klolla gärna in bloggen:D

2011-08-25 17:12:23
URL: http://vafanheterjag.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback