ÄNGLAKORT IGEN!

HEJHEJ I SOMMARVÄRMEN!
Skrev ju för något år sedan om mina Änglakort Nu när jag haft dem och använt dem så gott som dagligen, så måste jag säga att jag fortfarande tycker att det är lika spännande varje gång! De ger en fantastisk vägledning i vardagen. Inte som en spådom, utan mer som en vägvisare í grova drag, Valet är alltid ditt, men ibland behöver man lite puffar i rätt riktning o då är de perfekta"
Om någon vill testa, kanske har en fråga eller bara undrar vad Änglarna har för budskap just till dig, så skriv en kommentar så drar jag tre kort för dig! Det går bra att du skriver din signatur, Änglarna vet vem du är iallfall!
kramen
 

Kommentarer
Maggi

Hej!
Jag står inför ett vägval och skulle gärna vilja ha lit änglavägledning. Tack❤️

2014-07-14 13:17:43
silveroa

Hej Maggi!
De tre korten jag fick upp för att se Änglarnas budskap till dig är:

1. Ängeln Sandalfon "Gåvor från Gud"
Vi änglar ger dig gåvor från din skapare. Öppna famnen och tag emot dem!

2. Ängeln Mikael "Du är trygg"
Jag skyddar dig mot lägre energier och jag beskyddar dig, dina nära och kära och ditt hem.

3. Ängeln Jeremiel: Gör en inventering av ditt liv och bestäm dig för att förändra eller läka eventuella obalanser.

Det var ju fina kort och jag hoppas du får ut något av dessa råd. Ha det gott!

2014-07-14 22:58:31
maria

Jag vill veta hur min höst ser ut.

2014-08-09 21:59:11
Silverloa

Hej Maria!

Detta säger Änglarna:
1.Varsamhet. Ärkeängeln Sandalfon säger att du ska vara varsam med dig själv nu. Du behöver omge dig med lugna och vänliga människor, situationer och miljöer.
2. Kreativt skrivande. Ärkeängeln Gabriel säger att du ska ta dig tid att skriva ned dina tankar i en dagbok eller författa en artikel eller en bok.
3. Änglarnas omsorg. Ärkeängeln Ragael säger att du ska ge dina bekymmer till änglarna och låta dem bära dina bördor.

Ja detta vill änglarna säga till dig nu. Ha det så bra!

2014-08-10 19:01:00
maria

Nu blev jag riktigt rörd och du ska ha stort tack. Jag har en tid glömt att jag bett om detta. Men det du skriver nu stämmer in. Skrivnade är ofta till hjälp för mig. Tack

2014-08-25 22:07:06
Anonym

Å vad roligt att du tycker det stämmer. Ja jag blir många gånger förundrad över hur träffsäkert det brukar vara. Ha det jättebra!

2014-08-25 22:35:31
maria

Skrivit förut fått änglakort lagda för mig. Är i en upprivande konflikt nu(änglarna vet tror jag)och vill veta hur löser jag detta till allas bästa. Hur få frid i detta?

2014-09-30 10:58:55
Silverloa

Hej Maria!
Detta är vad änglarna vill förmedla till dig just nu!
Jag har dragit 3 änglakort.
1. Ärkeängeln Uriel: Du vet vad du aka göra. Lita till din
inre visdom och handla därefter utan att tveka.
2. Ärkeängeln Camael: jag hjälper dig i relationen med
Din andliga själsfrände.
3. Ärkeängeln Azrael: Du är en naturlig rådgivare och
många människor har glädje av din vägledning och stöd.

Hoppas detta kan hjälpa, kram Silveroa

2014-09-30 22:16:06
maria

Tack för svar. Det är just min tvekan som är problemet

2014-10-01 12:46:40
Anonym

När ska han kontakta mig?

2015-02-15 13:45:33

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback