TANKENS MAKT

Jag vet att jag har skrivit om denna boken i något inlägg för länge sedan. Men jag tycket den är så bra att jag känner att jag vill berätta lite mer om den. Författaren Irma Lauridsen berättar när hon på egen hand visualiserar bort ett åderbråck som enligt läkarna endast gick att få bort med operation. Hon berättar om olika metoder och även om att använda olika färger när man visualiserar. Jag har testat själv och jag vet att det fungerar! Blev av med ett födelsemärke som läkarna inte ville operera bort då det var av kosmetiska skäl. Så denna bok rekommenderas!

Kramen

 

 


Kommentarer
Guillan

Detta är så spännande så! Tänk vilka krafter vi går runt på. /kram

2013-04-12 22:46:42

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback