MAGICAL NUMBERS...........

Jag skrev ju för ett tag sedan om dessa "dubbelsiffror" som förföljer mig! När jag vaknar på natten är klockan 02.22 osv. Detta hände flera gånger om dagen i ett par veckor. Sedan var det några dagar det bara hände någon enstaka gång. Men nu händer det igen flera gånger om dagen. Jenny som har bloggen HEALTHY WEALTHY WELLNES  hade koll på det här och skrev detta  i en kommentar:

(Jenny

Åh det är så häftigt! Abraham har pratat om det och sagt att det är tecken på alignment! Sen kan jag ibland tänka att man så småningom drar till sig det förstås när man tänker att klockan visar symmetriska siffror jämt. Jag har en FB-kompis som alltid rapporterar om att klockan är 20.20, 23.32, 11.11 osv, och sen började jag också göra det! :)

Själv har jag helt missat att Abraham Hicks har nämt detta men blev ju givetvis nyfiken och började söka runt lite. Hittade flera klipp på Youtube och lägger in ett här.


KRAMEN!



Kommentarer
Tess

Hahaa! Vilket roligt klipp!

Jag minns när jag var tuyp 13-14 år gammal. Jag skrev dagbok på den tiden och alltid på kvällen. Hela sommaren kikade jag på klockan exakt på klockslaget 22:22. Det blev en sån grej att jag började skriva om det i dagboken. "Åh, nu är hon 22:22 IGEN!!", "22:22", "Gissa klockan.. Jupp 22:22"... Rätt kul så här i efterhand! :)



Kram

2012-05-17 18:15:53
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Tess

Hahaha! Gjorde hon??? :)

Great minds think alike (eller nått sånt)! :)

Kram

2012-05-17 18:53:15
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Malin

Tror inte jag varit med om att klockslaget varit tex 11:11...eller jo det har jag nog varit, men aldrig tänkt tanken att det skulle vara nåt speciellt med det. Men hade det hänt typ varje dag så hade jag såklart börjat undra :)



Ang. Glossybox så tycker jag du ska prova det! :) Det är jättekul att få en box med överraskningar hem varje månad. :)



Kram kram

2012-05-18 22:48:23
URL: http://cherrymerrymuffin.blogg.se/
Tess

Åh! Klart din dotter kommer bli vrålglad!!! Prenumererar du också? :) Hur är det annars? det var ett tag sedan. Allt ok? Kraaam

2012-05-31 19:28:50
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback