SÖNDAG KVÄLL..........................................




Tjingeling!
Har ni haft en fin helg? Själv har jag haft några sköna lediga dagar. Fint promenadväder och så. Min kära syster var här på besök  och av henne fick jag de här  fina tulpanerna!  I eftermiddag har vi suttit och  kollat på Jägarna 2. Tyckte den var jättebra, samma klass som den första. Är ju ett Lassgård-fan, och Stormare är ju inte dålig han heller! Sedan har jag kollat lite på Youtube, älskar Youtube där finns det så mycket att se inom alla genrer. Ïnte minst om Attraktionslagen! Massvis med klipp av Abraham Hicks och från The Secret. Vet att jag har lagt upp ett klipp från  "The Secret hos Oprah" innan men nu fanns hela programmet så jag kör en favorit i repris och lägger upp den igen! Klart sevärt tycker jag! Enjoy!



Kommentarer
penny

Låter som en skön helg, vi har också haft en toppenhelg :)



Ja you tube är också något man verkligen kan fastna vid, ska kika in ditt klipp nu :)



Önskar dig en bra start på veckan



Kramen

2012-03-05 09:06:57
URL: http://pennys.blogg.se/
Tess

Åååh vad härligt med tulpaner!!! Love them! Tack för YouTube klipptipset! :) Kraaam

2012-03-06 17:09:18
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback