VIKTEN EFTER JULEN

Hur har ni det med vikten efter helgerna? Själv har jag inte brytt mig det minsta över min vikt den senaste tiden. Så jag kan lova att det har ätits mycket och onyttigt i flera veckor nu. Julmat, julgodis, glögg och andra godsaker. Döm då om min förvåning när jag ställer mig på vågen och ser att jag inte har gått upp ett endaste kilo! Jag var heltsäker på att den skulle visa några kilo+. Jag har inte heller varit aktiv med min LOA-bantning på ett tag. Det jag upptäckte när jag var fokuserad på vikten och viktnedgång var att jag var tvungen att hålla fokus precis hela tiden. Alltså tänka på att jag väger xx kg hela tiden samtidigt som jag visualiserade en smalare kropp. Så fort jag slutade att tänka på det så smög kilona på mig igen. Så därför är jag lite förvånad att jag håller samma vikt som när jag skrev detta inlägget. Men det var såklart en positiv överraskning och framöver ska jag försöka "tänka" bort några kilo till. Men man måste känna sig helt motiverad, det gör jag inte just nu och då är det ingen ide'.
Trillade in på en sida förut som heter Undra-skvaller från Universum. Där finns en hel del intressanta saker att läsa om ni har tid och lust.
kramen


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback