GOD FORTSÄTTNING!

God fortsättning på det nya året! Tror och hoppas att det kommer att bli ett bra år. Hmmm, 2012 tycker det låter overkligt. Säkert därför att man har hört om 2012 och Mayakalendern nästan hela ens liv. När man var yngre tyckte man ju att de var en evighet tills dess och nu är man där. Vad tror ni, kommer det att hända något speciellt? Jag har länge sagt att jag ska sätta mig in i det här med Mayakalendern för jag vet nästan ingenting, mer än att deras tidsräkning tydligen slutar i dec. 2012. En del tror att jorden går under och en del talar om ett skifte av vibrationer eller typ det. Jag surfade runt på lite bloggar nyss och hittade jag något spännande hos Kathja på bloggen THE SECRET-BIBELN. Hon tipsade om en blogg som heter Otherside, du hittar den HÄR! Det kommer ibland budskap från andra sidan och så hittar de ingen mottagare så då skriver de det i bloggen istället. Jättesmart! Jag var på en storseans för en massa år sedan. Då kom det igenom en ung kille som hade så mycket att säga, men ingen kände igen honom.  Det kändes som han blev jätteledsen för han påstod att det var någon där som borde kännt till honom. På något sätt var det svårt att släppa den här killen det var så sorgligt på något sätt. Långt efteråt kom jag på att det ev. kunde vara en "ingift" släktings bror som tog sitt liv strax innan han fyllde 20. Jag har aldrig träffat honom men mycket som sas tror jag stämde. Fast mest var det min känsla att det var mig han menade när han sa att någon kände till honom. Men jag hade inte den blekaste och jag vet ju fortfarande inte säkert om det var han. Iallafall så ska det bli spännande att läsa Otherside.
Kramen

Kommentarer
Tess

Åh, stackars kille! Hoppas han når fram till slut! :/ Jag har varit på en enda seans och redan innan jag klev in i lokalen visste jag att jag hade kontakt. Håren reste sig och jag bara visste att jag skulle bli tilltalad. Det blev jag också... först av alla! Väldigt intressant!



Angående inlägget på Sannas och sedan min blogg. Jag tror personligen att det är mer ens tankar och känslor gällande ens mål som är det viktiga. Inte nödvändigtvis att prata högt om det. Men alla är som sagt olika. Själv tror jag också att om man fokuserar mycket på något och att det ger en en positiv känsla så drar man till sig mer av den vara automatiskt. Man sätter något i rullning. Detta sker alltså även om man inte ex deltar i en grupp där andra fokuserar på ens mål. Jag tror personligen att det räcker att man gör det själv. Ju mer man vill något, och desto mer man fokuserar på något, desto snabbare manifesteras det i ens liv. Ungefär så... :)



Kraaam

2012-01-05 09:52:37
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.coml
Tess

Angående inlägget på Sannas och sedan min blogg. Jag tror personligen att det är mer ens tankar och känslor gällande ens mål som är det viktiga. Inte nödvändigtvis att prata högt om det. Men alla är som sagt olika. Själv tror jag också att om man fokuserar mycket på något och att det ger en en positiv känsla så drar man till sig mer av den vara automatiskt. Man sätter något i rullning. Detta sker alltså även om man inte ex deltar i en grupp där andra fokuserar på ens mål. Jag tror personligen att det räcker att man gör det själv. Ju mer man vill något, och desto mer man fokuserar på något, desto snabbare manifesteras det i ens liv. Ungefär så... :)



Kraaam

2012-01-05 09:53:55
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.coml
penny

God fortsättning :)



Ja det ska bli en spännande år, jag tror inte på något slut i den bemärkelsen att jorden skulle gå under eller något. Det kommer ske någon gång i framtiden, men inte än.



Däremot tror jag någon annat kan ske,men vad är jag inte säker på.



kram kram

2012-01-05 15:26:24
URL: http://pennys.webblogg.se/
Tess

Jag har passat vidare en Liebe bloggaward till dig! Mer info finns på min blogg! Kram

2012-01-05 16:27:07
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.coml

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback