OJ!

OJ! Ja det var vad jag tänkte häromdagen. För ett tag sedan kanske 3-4 veckor så fick jag för mig att jag skulle sätta Attraktionslagen på prov. Jag visualiserade en viss person på en viss plats. Det var en person normalt aldrig skulle vara på den platsen, alltså en ganska så otrolig kombination. Lite svårt att förklara då ni varken känner till personen eller platsen men ni fattar nog ändå. Ungefär som att din Ica-handlare står i charken på Konsum och kränger korv. Ja ungefär lika troligt skulle jag vilja säga så då fattar ni oddsen. Iallafall så visualiserade jag detta en dag. Jag tänkte att xxx skulle vara på xxx just den dagen. Inget hände jag gjorde samma grej ett par ggr till men inte att det slog in. Sedan har jag inte tänkt på det förrän i fredags då jag möter personen på just det stället jag visualiserat! Så himla coolt alltså! Och det är precis sådana bevis jag älskar att få av Universum!

kramen
 

Kommentarer
Tess

Lika märkligt och roligt varje gång något sådant sker! :) Kram

2012-04-25 17:05:01
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Izabell

Jag håller med föregående skribent; lite märkligt och roligt!:-)



Ha en fin kväll!



Kraam Izabell

2012-04-25 21:28:13
URL: http://mysbella,blogg.se
Anonym

Härligt det innebär alltså att allt annat funkar på samma sätt oavsett "storlek" eller "värde"..... alltså om det är en bil eller slott man vill ha....eller hur?



Marjette

2012-04-26 23:02:07
penny

Ja det är otroligt och häftigt :)

2012-05-02 18:34:30
URL: http://pennys.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback