MICHAEL LOSIER

Nu har jag lyssnat färdigt på Alkemisten. En underbar bok, annorlunda och svår att riktigt beskriva, men är ni nyfikna på den så läs den! Jag fick ju låna den av en kompis, och fick samtidigt låna en annan ljudbok som hon rekommenderade. Det var Michael Losiers bok LAW OF ATTRACTION:THE SCIENCE OF ATTRACTING MORE OF WHAT YOU WANT AND LESS OF WHAT YOU DON'T. Tyvärr finns den inte översatt till svenska utan man får hålla tillgodo med engelska. Jag har nämnt honom i något inlägg tidigare, han har en hemsida HÄR där han ger många bra tips och råd om till den som vill leva efter Attraktionslagen. Losier är från Canada och har jobbar med LOA sedan -96. Skrivit flera böcker, håller föredrag och seminarier etc. Jag har börjat lyssna på boken och gillar det jag hittills har hört. En grej som är lite kul och som var ny för mig är när han pratar om VIBRATIONSBUBBLAN. Ni kan höra honom berätta mer om den  i det här Youtubeklippet!



 

Kommentarer
Tess

Jag tror ta mig tusan att jag har en bok av honom! men jag kan inte hitta den... hmmm... känns verkligen bekant! Hoppas du får en fin helg! Kram

2011-10-22 10:52:27
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Tess

Jag gillar verkligen Terry Evans så den där Ascala får jag försöka hitta! Malin (Cherry Merry Muffin) tipsade mig om att se ett YouTube-klipp där den där Benny medverkade och jag måste säga... vilket spån! Han kan vara ett hur bra medium som helst, men när man gör en sådan grej som att "ringa upp Ted Gärdestad" så får man ju räkna med att bli sedd som oseriös! Har du sett det klippet? Jag dog en smula... :/ Kram

2011-10-23 09:27:19
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Izabell

Ja måste läsa den!:-)



Ha en skön söndag!



Kraam Izabell

2011-10-23 13:52:07
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback