FÖRSTA ADVENT

Kikar in här en snabbis för att önska er en trevlig första advent!  Klockan är över ett och jag ska strax krypa till kojs. Jag tillbringar just nu en stor del av tiden på sjukhuset hos min man som ligger där nyopererad. Han har ju väntat jättelänge på att få diskbråcksoperation, och så fick han en återbudstid nu i veckan så allt gick blixtsnabbt. Opertionen verkar tack och lov ha gått bra, givetvis tar det en tid innan man ser det slutgiltliga resultatet men det verkar positivt. Just nu har han väldigt ont men det är ju inte så konstigt. Det är så himla härligt att han har kommit så här långt även om man vet att det är en väldigt lång uppförsbacke under läkningstiden.  Så först nu  ikväll har jag plockat fram adventssakerna, stjärnor och ljusstakar som nu lyser så fint. Skulle bakat lussekatter men det får bli till nästa helg istället. 
Önskar er alla en fin första adventssöndag!


Kommentarer
Tess

Hoppas att din make läker snabbt! Ha en fin första advent! Kraft och kärlek!

2011-11-27 11:05:27
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.coml
Anonym

Hoppas det läker fint och smidigt, önskar er en fortsatt bra vecka och hos mig blir det lussebullar nästa helg också, har inte hunnit med allt jag planerat :P



hi hi



kram kram

2011-11-28 21:25:39
resume writing

You can create such plafond any form. You just need to think about what will be better.

Izabell

Hoppas din man är bättre!:) Jag operadess för diskbråck för några år sedan nu och det gick jättebra!



Ha en mysig helg!



kramar Izabell

2011-12-02 21:21:29
URL: http://mysbella.blogg.se/
Tess

Tack fina du!!! :) jag hade en fantastisk födelsedag! Hur är det med dig och din make? Mår han bättre? Kram

2011-12-03 09:36:21
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.coml
penny

Ja det är så skoj att handla kläder, finns såå mycket fint att välja på :D



Ja namnet är jag jätte nöjd med, kan avslöja att det börjar på N :P



Hoppas allt är bra med dig annars!!!!



kram

2011-12-03 18:04:15
URL: http://pennys.webblogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback