Välkommen till min nya blogg!

Välkommen till min blogg Silvertråden. Här tänker jag skriva om LOA 
(law of attraction) , NDU upplevelser, healing,medier, "andrasidan" 
andlighet, änglar och liknande. Ämnen som alltid har intresserat mig. Sådant 
som kallas övernaturligt, men det är ett ord jag känner mig obekväm 
med. Vaddå övernaturligt??? Nej det klingar helt fel i mina öron. 
För mig är det mera naturliga saker. MEN jag vill poängtera att jag 
är en stor skeptiker, är mycket väl medveten om att inom det här, 
ska vi kalla den branchen??? Förekommer det mycket ruffel och båg. 
Givetvis för att det finns stora pengar att hämta,eller snarare att 
lura av folk. Tragiskt för det är ofta väldigt utsatta människor 
som mår dåligt som söker svar och hjälp. Särskilt misstänksam 
blev jag när en bekants 20 årige son erbjöds ett jobb på en 
spålinje för ett par år sedan. Men hallå,  han trodde ju inte ens 
på spådomar sa han. Men det gjorde inget bara han var bra på att 
prata och hålla låda. Man blir ju mörkrädd..... Och sådant är så 
väldigt tråkigt för det förstör så mycket för de som är 
seriösa. För det vet jag att väldigt många är. En sak till jag 
skulle älska om ni vill kommentera eller tipsa om saker inom det här 
gebitet. Vill jättegärna diskutera saker MEN om du är helt 
icketroende  inom det här området så är du givetvis välkommen fast 
jag säger på en gång att jag har inget som helst behov att försvara 
eller bevisa något av det jag tror på. Jag varken kan eller vill 
lägga energi på  det. Jag hävdar absolut inte att allt det jag tror 
på är sant, det är som sagt en tro. Och var och en har sin egen 
sanning och det måste man respektera.
 Vill du maila mig så är adressen   [email protected]

Kommentarer
Patricia

Vad spännande det ska bli att läsa din blogg. Försöker leva enl. LOA och det går framåt med småsmå steg. Kram

2011-03-23 20:09:27
Silverloa

Du är så välkommen. Lycka till rätt var det är blir stegen större och större.

2011-03-25 15:13:31
Monica/handbruten

Vad intressant. Är oxå väldigt "nyfiken" av mej. Lite synsk är jag oxå. Ibland är det jobbigt, men oftast roligt. Det finns inget som heter övernaturligt. Allt är naturligt. Och allt är energi.

2011-04-03 17:17:24
URL: http://handbrutensblogg.blogspot.com

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback