LAGEN OM ATTRAKTION (LOA)

Jag lever så gott jag kan efter attraktionslagen. Första gången jag kom i kontakt med den var för ca 15-16 år sedan då jag läste boken "Du kan hela ditt liv" av Louise Hay. Fast då vistte jag inte att den handlade om attraktionslagen, har inget minne av att man hörde det ordet då. Fast det var precis det den handlade om, det förstod jag när jag för några år sedan läste "Be så ska du få" en bok av paret Esther och Jerry Hicks. Ja sedan kom ju "The secret" av Rhonda Byrne både som bok och dvd. Kanske den är den mest kända för det var väl då intresset växte sig stort för attraktionslagen. Ja sedan har det hänt mycket, det finns en uppsjö av kurser/workshops att gå och massvis med böcker har getts ut i ämnet. Den senaste i raden jag läste var "Övertygelsens kraft" av Gregg Braden. Den är lite mer åt det vetenskapliga hållet, typ lite kvantfysik och så. Jag kommer inte att göra några större utläggningar eller förklaringar till vad LOA är och hur den fungerar. Det finns  redan många sidor på nätet där det förklaras. Så om du inte vet så googla på t.ex. attraktionslagen, law of attraction, the secret, så får du massvis med info. Tror de flesta som hamnar här har lite hum vad det handlar om. Så min förhoppning här är att vi tillsammans kan berätta om våra erfarenheter av attraktionslagen. Vad vi har lyckats manifestera i våra liv osv. Smått som stort. För det är ju så det funkar, ju mer man pratar, skriver, tänker om det man vill ha i sitt liv ju lättare drar man det till sig.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback