THE COMPASS




Den här filmen som heter "The compass"ska jag få låna av en jobbarkompis efter semestern. Hon sa att den var klart sevärd men just nu hade hon lånat ut den så jag får snällt vänta ett tag. Den är på engelska, så jag hoppas den är lättfattlig. Tycker det är lite jobbigt annars att se en hel film på engelska. I vilket fall som så är det en del folk från "The secret" som är med i den här filmen.  Bl. a. Joe Vitale. Här kan ni se en trailer och här kan ni kika in på hemsidan.
Kanske någon av er har sett den? Berätta gärna vad ni tycker om den i såfall.

Kommentarer
Izabell

Snällt av din jobbarkompis!:) Bra med dvd.. du kan ju pausa om det går för fort med språket å gå tillbaka... :-)



Kraam Izabell

2011-07-02 23:31:19
URL: http://mysbella.blogg.se/
Tess

Spännande! Jag har sett vissa delar av den på youtube men skulle gärna se hela! Berätta gärna vad du tyckte sen! :) Kraaam

2011-07-03 08:46:39
URL: http://Lagenomattraktion.blogspot.com
penny

Jag såg den för ett tag sedan, det var inte svårt att hänga med enegelskan, tyckte jag. De talar rätt förstårligt och inte för snabbt. Vi såg aldrig klart den, Tommy gillade den inte alls och jag tyckte hela tiden vi skulle ge den en chans till att fortsätta. Men ´den var sådär tyckte vi väl.



What the bleep do we know, är mycket bättre än rhe compass då enligt mig :)



Men se den och se vad ni tycker ;)



kram

2011-07-03 10:02:10
URL: http://pennys.webblogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback