DATORRAPORT 2

Hej alla mina vänner, vad jag har saknat er!

Tyvärr har inte min dator kommit tillbaka från reparationen än så jag får låna dotterns igen. De sa att det skulle ta ca 2 veckor och det blir det på onsdag så jag hoppas verkligen att den dyker upp snart. Detta är även min sista semestervecka, så sedan ska det bli lite mer ordning och reda här på bloggen. Sedan jag var inne här sist har jag hunnit med en tripp till Stockholm. Det var så mysigt, vi hade perfekt storstadsväder, dvs inte för varmt ibland sol och ibland moln, men uppehåll hela tiden. Vi har ätit gott, shoppat en hel del och allt har varit toppen! Jag har t.o.m. en liten kul LOA-grej som hände som jag ska skriva om sedan. Nu ska jag kolla runt på era bloggar och se vad ni har haft för er.

Kramkram


Kommentarer
penny

Hoppas den är klar snart, men det låter som du haft en massa annats koj att göra under tiden ändå,. Ska blir kul att höra din LOA historia :)



kram kram

2011-07-18 13:00:35
URL: http://pennys.webblogg.se/
Malin

Hej! Nej det är inte hos Jill jag ska gå kurs. Det är hos Monika Nyander. Hon är gift med Hasse Nyander som jag också gått hos för några år sedan. Han är också jättebra. :)

Jag tror Jill bara har helgkurser, men nån gång hade det varit kul att gått kurs hos henne med. Men först börjar jag med en nybörjarkurs för att se vad som händer. Kram!

2011-07-18 14:25:38
URL: http://cherrymerrymuffin.blogg.se/
penny

Det har hänt något jätte tokigt vännen.På mitt blogg.se konot har jag flera bloggar, även min son har en blogg där som han skulle ta bort och fick även bort min pennymade blogg jag hade där idag. I den hade jag alla bilder uppladdade som du har i din design, jag har försökt få svar från blogg.se om det kan lösa detta genom att få tillbaka den bloggen.



De sa att det kan ta ett tag då teknikerna är på semester........jag är sååå ledsen för detta. Jag gör så klart en ny bloggdesign till dig om du inte vill vänta på att blogg.se kanske kan lösa detta.



Hör av dig så fixar vi det här <3



[email protected]



2011-07-18 16:29:49
URL: http://pennys.webblogg.se/
penny

Åhh jag kom kanske på en egen lösning på problemet, om du är gullig och mailar mig dina inloggningsuppgifter så kanske jag kan lösa detta problem utan att behöva vänta på teknikerna på blogg.se :D



[email protected]



kram kram

2011-07-18 16:54:34
URL: http://pennys.webblogg.se/
Tess

Ååååååh heeeeej!!! Som jag har saknat dig! Har kikat in varje dag med en förhoppning om att du skall ha kommit tillbaka igen! :) Ser fram emot att läsa om den där LOA-grejen! Kramar

2011-07-18 19:14:10
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback