TIDIGARE LIV - LÄSTIPS



Jag har ju skrivit innan om det amerikanska mediet Sylvia Browne. Jag är ju väldigt kluven till henne. Hade läst ett par av hennes böcker och gillade dem faktiskt. Sedan såg henne på TV och på något sätt tyckte jag inte hon verkade så sympatisk. Men den här boken "Lär av dina Tidigare Liv" tycker jag är klart läsvärd. Den handlar om Sylvia Brownes forskning kring cellminnet och vad det berättar om våra tidigare liv. Hon skriver om sjukdomar och fobier som skulle vara "sviter" från liv vi har levt. Jag tycker sådant här är väldigt intressant och många saker är för mig ganska logiska. Så om ni är intresserade eller vill veta mera om ´"Tidigare liv" och vill ha något spännnade att läsa så rekommenderar jag denna boken. Finns billigt och fraktfritt  bl. a. HÄR.


Kommentarer
Tess

TACK för tipset! :)

Jag håller på och sammanställer en lista med böcker som jag skall köpa! :) Kram

2011-08-18 05:52:58
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Celine

Sv: Allt är bara bra här med (:

Vad har du för planer för idag då? :D

2011-08-18 10:09:53
URL: http://celinelf.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback