LEVA UTIFRÅN RESULTATET!

Vad som är viktigt när man affirmerar är känslorna. Ju mer du kan föreställa sig det man vill ha ju snabbare kommer det att manifesteras i ditt liv. Att leva utifrån svaret/resultatet är mycket effektivt. Alltså att man känner såsom man kommer att känna när man väl fått det man önskar. Att man redan VET att man har fått det, att det redan är besvarat. Ju mer exalterad man blir ju fortare blir din önskan besvarad. Det här är svårare än man tror. Hur ska man känna hur det känns innan man fått det man vill? Ja det gäller att hitta på små knep som passar en själv. Att höja sina vibrationer så de matchar ens önskan. För egen del brukar jag kombinera affirmationer med att visualisera. Har skrivit om det innan men tycker att det tål att upprepas. Ju mer man kan föreställa sig att man redan har det man vill ha ju lättare är det att komma i den sinnesstämningen som behövs för att attrahera och skapa det man vill. En annan sak som funkar bra för mig är musik som gör mig glad. Sådan där medryckande musik, glada melodier och trudelutter . Spelar liksom ingen roll om det är banala texter i det här sammanhanget. Ja det gäller att vara påhittig och känna efter vad man tycker känns bäst. Och kom ihåg att ju mer detaljerad din önskan är ju bättre. Kom också ihåg att dina tankar är magnetiska men att tankar som inte åtföljs av starka känslor tar lång tid att förverkligas. Gläd dig åt det som är positivt, så skapas ännu mer positiva saker i ditt liv.

Kommentarer
Tess

Det är super att bli påmind titt som tätt om just detta! Alla knep är tillåtna... det är det som är tjusningen. Just nu lever jag i Thailand... det är varma bad, god thaimat och hamrandet i grannhuset är ett nytt hotell som byggs lite längre bort... när jag ibland hör puttrande motorer (typ mopeder) så är det en longtail båt som åker förbi och när regnet öser ner så är det kvällsmonsunen som är framme. Ungefär så går det till hos mig! ;)



Jag tror också att det var lille Badger! Oavsett vad så är det stencoolt hur man kan dra till sig något sådant! :) Kram

2011-08-08 21:03:13
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-08-09 05:32:44
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Izabell

Jag har blivit bättre å bättre på att affirmera mig, i början tyckte jag att de var svårt!



Ha en trevlig kväll! <3



Kraam Izabell

2011-08-09 17:46:28
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback