AVSLUTAD!!!!TÄVLING-VILL DU VINNA DEN HÄR BOKEN?

Den här boken "DIN rätt till rikedom" (se bilden nedanför) köpte jag i en nätbutik. Måste varit lite förvirrad, för det var samma bok jag fick i julklapp av en kompis.  Så därför tänkte jag lotta ut den ena boken till någon som skrivit en kommentar till vilket inlägg som helst här på bloggen fr. o m. idag. Jag ska spara alla kommentarsmail (får ett mail från blogg.se för varje kommentar) och så ska jag skriva lappar med alla namn/nick och så, simsalabim kanske der är ditt namn som står på lappen! Kika in här nästa Torsdag den 14/4 för då presenterar jag vinnaren!
Lycka till!

Jag har inte läst den än, så jag kan inte uttala mig om hur den är men
Här hittade jag en beskrivning av boken.

Kommentarer
Naima

Sweet :)



Love your blog ~

Have a nice day sweetie! ;*

2011-04-06 21:21:16
URL: http://www.grotesk.blogg.no
Penny

Ja vad roligt, älskar sådana typer av böcker :)



Är självklart med :D

2011-04-06 21:33:35
URL: http://pennys.webblogg.se/
Britta

O jag skulle vilja vinna den boken

2011-04-07 19:51:08

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback