OPRAH OM ATTRAKTIONSLAGEN

De flesta har väl hört talas om "The Secret", bok och film  av Rhonda Byrne. Den slog ju igenom stort i USA och övriga världen för några år sedan. Jag har både läst boken och sett filmen. Tycker den är bra, men personligen gillar jag Esher och Jerry Hicks böcker om attraktionslagen bättre. I vilket fall som så hade Oprah Winfrey ett program med flera "lärare" från The Secret som blev mycket uppmärksammat. Oprah är själv övertygad om attractionslagens kraft. Här ser ni henne berätta vad den betytt för henne i en intervju hos Larry King.


Kommentarer
Penny

den filmen vill man ju se, har du sett den?

2011-04-11 00:10:28
URL: http://pennys.webblogg.se/
silverloa

Japp jag har både sett filmen och läst boken. Tycker filmen var sevärd. Är man nyfiken på filmen så finns det delar av den på youtube.

2011-04-11 16:57:07
Mia

Hej jag måste ta o kolla filmen!

2011-04-12 16:19:14

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback