OM INTE ATTRAKTIONSLAGEN FUNGERAR!

Lagen om attraktion (LOA)  är både enkel och svår! De tre stegen som är det viktigaste 1. Be om något (lätt) 2. Det besvaras (inte din uppgift) 3. Ta emot ( det man mest får jobba på) detta är ju inte så svårt att förstå, för LOA verkar ju hela tiden i livet även om de flesta inte är medvetna om det. Jag kan se många saker som varit i mitt liv som blivit precis så som jag varit rädd och oroat mig för. Och tvärtom saker jag önskat mig som uppfyllts. Detta långt innan jag hörde talas om LOA. En sak man ska tänka på det är att man måste föreställa sig det man vill ha, som om man redan har det! Och det viktigaste är att man hittar rätta känslan,för hur man skulle känna om man får sin önskan uppfylld. Attraktionslagen matchar känslor mycket bättre än tankar! HÄR kommer en bra förklaring till varför man misslyckas, vilka fel som är vanligt att man gör. Sidan är översatt från engelska


Kommentarer
penny

Tack för en bra länk med en väldigt bra förklaring, precis vad jag behövde idag :)



Min man har en arbetskamrat som använt sig av loa länge och tydligen fått allt hon velat och jag har berättat för min man om din blogg och han i sin tur till henne då de pratar mycket om the secret på jobbet ha ha, så hon ville ha länken till din blogg för att hon tyckte det var kul att läsa om andra som lyckats =)



Så nu har jag viderabefodrat din blogg och är det inte facinerande hur man möter folk nu som använder sig av the secret överallt. Träffat fler som gör det men aldrig sagt något tidigare, det är som det är lite pinsamt upplever jag, medans jag tycker tvärt om :)



Underbart!!



Önskar dig en bra kväll



Penny !!!

2011-04-30 22:42:55
URL: http://pennys.webblogg.se/
silverloa

Javisst är det så! Tror att också många tycker att det är lite pinsamt att prata öppet om det här. Men en sak är jag säker på att många, många fler än man tror använder sig av LOA både medvetet och omedvetet. Och det stämmer som du säger att man stöter på folk som använder sig av LOA hela tiden. Det är ju också det som är själva grejen att lika attraherar lika, man drar till sig likasinnade.



kramkram silverloa

2011-05-01 17:49:32

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback