NU HAR DEN KOMMIT!

Nu har jag varit och hämtat min nya bil!Att attraktionslagen fungerar har återigen bevisats för mig. Det tog mig ca 2 månader att attrahera den bil jag ville ha. När jag skulle åka och hämta den (ca 35 mil från min hemort) så fick jag en enkelbiljett på tåget helt gratis! Det tog jag som ett tecken att det var den rätta bilen för mig. Samt att priset var långt under vad jag hade hoppats och finansieringen löste sig på ett sätt jag inte kunnat drömma om. Jag kommer att beskriva om hur jag gjorde för att attrahera in den här bilen i mitt liv.



TACK UNIVERSUM!

Kommentarer
Annica

Oh va kul, grattis!!! Jag har oxå lyckats tänka till mig en bil, jag har dock inte köpt den ännu, tänkte vänta tills efter midsommar.

2011-04-27 12:59:45
URL: http://nageloasen.blogg.se/
penny

Jag måster tacka dig för att även om du inte vet om det har din blogg lett till början på något helt nytt i mitt liv. Jag minns inte ens hur jag kom hit, men det började med att jag såg intrevjun med oprah här och blev nyfiken på the secret då. Sedan såg jag och min man filmen och nu är det livet fått en helt ny vändning och jag är sååå tacksam för detta.



En nytändning och ett hopp har kommit till oss båda och fått bevisat flera gånger redan att det fungerar.



Varje dag jobbar vi med detta på något vis och jag ville bara att du skulle veta detta.



Tack för en underbar blogg



kram



ps. ser att du har en bloggdesign som finns att välja på gratis inne på blogg.se. Jag gör gärna en bloggdesign till dig om du skulle önska dig en. Det är bara att höra av dig



kram igen :P

2011-04-27 22:49:50
URL: http://pennys.webblogg.se/
silverloa

Annica: Tack, och grattis själv! Hoppas du blir lika nöjd med din bil som jag är med min. Skulle vara intressant att höra hur du gick tillväga när du "tänkte" dig till bilen!

kram silverloa



Penny: Åh,tack, tack! Vad glad jag blir av det du skriver. Det är ju det som är meningen med den här bloggen, att folk ska hitta något som de kan ha glädje av! Toppen att du har fått din man intresserad av det här också! Tyvärr är inte min egen man riktigt där än, men jag hoppas att han blir övertygad ju mer positiva saker som händer i mitt/vårt liv. Lycka till med allt, och berätta gärna hur det går i fortsättningen!

kram silverloa



ps. Tack för ditt erbjudande om bloggdesign, jag är kan ingenting om sådant, haha det var ett under att jag lyckades skapa en blogg överhuvud taget. Vi kanske kan höras via mail om du vill.

2011-04-28 09:52:24
penny

Ja det är bara att miala mig om du vill ha en design :)



På ett vis tror jag också du kan fånga fler läsare om du har en tilltragande blogg utseendemässigt och jag önskar verkligen fler hittar hit!



Sedan ifall du vill ha fler besökare är även trafiksidor ett hett tips, har fått hälften av mina följare via dem. Här är de bästa:



http://pennys.webblogg.se/2011/march/fler-besok-till-din-blogg.html



[email protected]



kram :)

2011-04-28 19:15:14
URL: http://pennys.webblogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback