HUR JAG ATTRAHERADE MIN NYA BIL!

Ni som har sett filmen "The Secret" kanske kommer ihåg mannen som attraherar  en bil. Han börjar med att titta på sina händer, blundar, visualiserar att han greppar händerna om ratten och börjar köra sin drömbil.  För er som inte sett filmen, låter säkert det här som rena rama fantasier och flumflum.  Men det jag kan säga om "Law of Attraction" är att det  fungerar  för det är bl. a. så jag har gjort för att visualisera min bil.  Jag har även gjort ett "visionsboard"  (se bild)  + en önskeask som jag visat tidigare.  Jag har även använt mig mycket av (flera gånger  varje dag) affirmationer. Jag har tänkt,  eller skrivit dem. T ex.  "Jag har en ny fin bil+ alla detaljer.  För min del var det bl. a. att den skulle vara av ett visst märke, svart, parkeringssensor, fin stereo,  acc, + en massa annat lullull.  Det jag inte fick var att jag klämde till med en navigator, men det kom jag på sista veckan innan jag fick bilen så den kom så att säga inte med i beställningen.  Jag hade satt som mål den 21 april och just den dagen  började vi förhandla med säljaren . Han hade bråttom, bråttom att få bilen såld i påskhelgen. Alltså har jag  hittat en bil för ca 40.000 - 50.000 under priset av vad den ligger på hos en bilhandlare.   Han som sålde bilen bjöd på full tank, bara det 800-900 kr.Jag fick resan ( tågbiljett,värd ca 600 kr!!!) till "bilen"  alldeles gratis. Allt gick min väg, bl. a. finansieringen som ordnade sig på ett mirakulöst sätt. Jag vill inte riktigt ge detaljer till det men allt, precis allt har löst sig på ett sätt som jag inte kunnat drömma om! Så kan jag så kan du!

 

MITT VISIONSBOARD!


Kommentarer
Magneten

Härligt!!!

Det är verkligen underbart när man tar emot! Grattis!

2011-05-14 20:15:47
URL: http://themagnet.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback