JAG BLIR VAD JAG TÄNKER

Tänkte tipsa om ett radioprogram som handlar om tankens kraft. Det sändes i Radio 1 för några månader sedan. Det är sångerskan/coachen/bloggaren Lili Öst som är gäst hos psykologen Eva Rusz i hennes program. Lili Öst är väl mest känd som sångerska i både Family Four och Avec. Hon jobbar nu  bl.a. som coach eller tanke-PT som hon kallar sig. Hon lär ut Attraktionslagen, bloggar om den, har haft över en miljon besökare på sin blogg!!! Hon har även skrivit en bok i ämnet som heter "Jag blir vad jag tänker" finns på bl. a. adlibris.
 
HÄR KAN NI LYSSNA TILL LILI ÖST!  http://play.radio1.se/catchup/7140
 
OBS. FUNKAR BARA FRÅN VANLIG DATOR GÅR EJ ATT LYSSNA FRÅN SMARTPHONE, TYVÄRR,
MEN MAN KAN LADDA NER DEN SOM PODCAST I MP3 FORMAT  FRÅN RADIO 1  HÄR GÅ VIDARE TILL EVA RUSZ OCH PROGRAMMET SOM SÄNDES 20 DEC 2012.
 
 
 

Kommentarer
Tess

Åh, detta låter intressant! :) Tack för tipset! Kram

2013-05-08 19:32:26
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback