HEALINGKODEN

 
 
 
Är det någon av er som läst Healingkoden av Alexander Loyd? Jag köpte den förra veckan och har precis börjat läsa den. Loyd påstår att han 2001 upptäckte hur man kan aktivera en fysisk funktion som finn inbyggd i kroppen. Med den kan man eliminera upp till 95 % av orsaken till alla sjukdomar och fysiska symtom. Ni kan läsa mer om den HÄR, den finns även i pocket. Jag är ju iofs väldigt öppen för olika saker men det betyder inte att jag köper allt rakt av. Jag vill gärna ha lite bevis, antingen genom egna erfarenheter men även andras! Därför undrar jag om det finns någon som praktiserat denna metod och vad ni i såfall tyckte? Har den hjälpt er? Är det någon skillnad på den och andra healingmetoder? Blir jätteglad om någon kan berätta lite om era erfarenheter av healingkoden.
Ha en skön söndagskväll,
kramen
 
 
 
 

Kommentarer
maria

Den funkar. Gå direkt till sidan 218 och gör övningarna och även bönen. Men gör bönen till din egen tycker jag. Be med egna ord.
Jag arbetar oregelbundet men gör övningen direkt när jag vaknar innan jag somnar och en under mitt på dagen(på toaletten om jag jobbar.) Lycka till. kram

2013-05-17 14:14:25
Anonym

Intressant, det ska jag göra! Tack för din kommentar.

2013-05-17 14:49:50
Tord Sand

Den fungerar - det enda verktyg vi behöver för att leva ett liv utan smärta och sjukdomar! -Tord c",) <3

2013-06-09 08:46:02
URL: http://sundlivsstil.se
madde

Jag undrar om du testat å vad du tycker? Jag har precis börjat å märker tydliga resultat redan! Lycka till

2013-07-13 21:05:03
Silvertråden

Hej Madde!
Vad kul att du har fått resultat så snart! Jag började och jag tyckte det funkade men sen tappade jag tyvärr fokus på det.Ska börja om igen efter semestern. Eftersom det är så många som man läst/hört har fått resultat så är det absolut värt att testa. Lycka till du också! Kram

2013-07-13 23:43:22
annika ferm

hej!jag håller också på med koden och det händer bra saker. Jag skulle vilja veta om du använder sanningspåståendena.

2013-08-21 07:46:43
silverloa

Hej Annika!
Härligt att du upplever att det händer saker! Ska sanningen fram har inte jag fattat det där med sanningspåståendenda riktigt. Du får gärna förklara om du vill och har lust!

2013-08-21 22:53:37
annika ferm

hej!
ang sanningspåståenden svårt att skriva här du kan skriva till min hotmail adress så få du mitt tel nr så kan vi talas vid om detta om du vill förstås.
H/Annika Ferm

2013-09-04 11:15:32

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback