KNÄCKEBRÖDSBAK - LCHF

 
Halloj!
 
Idag har det bakats knäckebröd i bästa LCHF-anda! Jättegoda enligt både mig och övriga familjens tycke. Fast det rynkades misstänksamt på näsorna när degen/smeten visades upp! Men resultatet blev jättebra krispiga och goda. Kanske var jag ev. lite för generös med flingsaltet så det vet jag till nästa gång. Är ni sugna på att testa detta goda fröknäcke så kika in hos TESS och hennes blogg "Lagenomattraktion". Där hittade jag detta smarriga recept som var både lätt och enkelt att göra.
Tack Tess, för att du delade med dig av receptet det kommer att bli en favorit hos oss! röd ros
kramen
 
 
 
 
 

Kommentarer
Tess

Ååååh vad kul att du gjorde det och att det uppskattades!!! Det är verkligen försvinnande gott! Hehe! Kram på dig!

2013-04-22 19:08:25
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Guillan

Waow! Vad smarrigt det ser ut, riktigt lyckade! / kram!

2013-04-22 20:23:44

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback