HEJHEJ BLOGGEN!

 
 
 
 
 
 
                                             Hejhej Bloggen och alla andra!
 
Ja nu är det snart ett år sedan jag var aktiv här! Det känns inte så länge men mycket har hänt sedan dess. Både bra och mindre bra saker.  Det hände det saker i familjen (sjukdom) som påverkade oss alla. På något sätt gick luften ur och all inspiration för att blogga försvann. All energi gick åt att fokusera på allt skulle bli bra och att vi alla skulle  må bra igen.   Så jag har varit i valet och kvalet om jag skulle stänga ner bloggen men det har inte känts som att det var riktigt meningen heller.
Nu är iallafall allt mycket bättre så nu är jag på banan igen. Jag kommer att skriva när jag känner för det. Det blir säkert vissa perioder med inlägg relativt ofta men det blir nog också en del längre  uppehåll.  Alltså kommer jag att blogga när det är roligt och inte för att jag känner att jag måste för då blir det ändå inget bra!
Kramen

Kommentarer
Tess

Nämen heeeeej!!! Kul att du skriver igen! Stor kraaam

2013-04-09 19:20:05
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Tess

Åh! Tack för tipset om lasagnen!! Det måste jag testa :) Kram på dig!

2013-04-11 19:37:55
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback