MITT I NATTEN.................................

Hamnade här vid datorn efter att tillbringat kvällenl med några vänner. Vi har ätit gott, kollat melodifestival, snackat och haft det allmänt trevligt.
Nu har jag fått hem boken jag skrev om tidigare, Lisa Nichols " Oavsett vad som händer". Jag har snart läst halva boken och kan rapportera att den handlar väldigt mycket om hennes eget liv från hennes uppväxt och till där hon är idag. Det är även en del tips och övningar och det var en sak som jag föll speciellt för och som jag nog kommer att testa. Det är att man mentalt ska föreställa sig att man har två CD-spelare i huvudet. En negativ spelare till vänster och en positiv till höger. När man inser att man tänker negativa tankar såtrycker man med pekfingret på vänster sida av pannan och tänker att det finns en stoppknapp där. Sedan trycker man man på högra sidan för att sätta igång den positiva CDn. Lägger ut en text från boken som handlar om just detta!



Kommentarer
penny

Tack för utdraget ut boken, jag ska testa detta några gånger faktiskt :)



Hoppas allt är bra med dig annars :) <3

2012-02-19 21:00:24
URL: http://pennys.blogg.se/
Malin

Vad smart, detta måste jag testa! :) Trevlig helg! Kram

2012-03-16 11:11:02
URL: http://cherrymerrymuffin.blogg.se/
Emma

Hmm...låter mycket intressant. Thanks för the tip

Ha en fin dag

kramEmma

2012-03-19 09:55:19
URL: http://livskrafter.blgospot.com

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback