SECRET STORIES

Ibland när jag behöver bli lite peppad i mitt LOA-tänk brukar jag kika in på "The Secrets" hemsida och läsa Secret Stories,  Där berättar folk från hela världen  om sina framgångar med LOA. Idag hittade jag en bra historia om viktminskning med LOA som var utsedd till "Secret Story of the week". Ni kan läsa den HÄR. Med min egen LOA bantning kan jag rapportera att jag gått ner de kilon jag gick upp under semestern. Men jag har inte fokuserat så mycket på den nu heller. Men jag VET att när jag väl börjar fokusera på att gå ner i vikt så kommer jag att göra det. Att jag inte brytt mig så mycket nu är väl som alltid, när hösten kommer så spelar några extrakilon inte så stor roll. Man är liksom inte så motiverad som på våren.  Om inte förr, så till Beach 2012 ska iallfall några kilon till bort!


Kommentarer
penny

Jag har inte varit inne på the secret hemsida på ett tag, men skulle nog behöva lite peppning så jag ska nog in och läsa lite där snart!



Ja under höste och vinter bryr jag mig inte heller ha ha, och nu är det verkligen ingen idé för mig, jag är räknad att få bebis till våren så jag hinner nog inte få någon beach body till 2012 ha ha attans :P



kram

2011-09-29 08:39:58
URL: http://pennys.webblogg.se/
Tess

Jag älskar också att läsa de där berättelserna... vissa är verkligen så himla undernara! :)

2011-09-29 16:36:23
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback