PYSSELPYSSELPYSSEL

Så många pysslare det finns, det har jag sett när jag vart runt olika på bloggar. En del virkar och stickar, en del gjuter i betong, en del fixar iordning gamla möbler  och allt möjligt annat. Folk är så himla duktiga det är så fina saker som tillverkas ute i stugorna! Så jag tänkte jag skulle visa vad jag har gjort nu på kvällarna. Det började för ett par år sedan att jag fick för mig att jag skulle göra en tomte. Men det blev inte bara en utan flera stycken. Förra julen gjore jag några till och nu i förra veckan blev jag lite pysselsugen så då var jag nere i källaren och hämtade upp kartongen med "tomtematerialet" så nu har jag gjort några till. Men nu blev det några små minitomar istället man får ju variera sig lite, hihihi.


Kommentarer
Tess

Nämen guuud så söta och detaljrika!!! :) Gud vad alla är begåvade!!! Jättesöta!



Och du... vilket sammanträffade att din vän hade Alkemisten på ljudbok va? :) Haha! Synkronism kallades det väl, eller vad kom vi fram till!? Enjoy! Kraaam

2011-10-13 06:02:54
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Anonym

Wow...~Underbara Tomtar~

Vill ha :)



Önskar dig en fin dag!

2011-10-13 09:18:38
penny

Suuper söta, jag hade också tänkt prova på att göra lite småtomtar längre fram :)Dina med glasögon var ju så söta :)



Duktig du är, alla har något pyssligt i sig.

2011-10-13 11:01:16
URL: http://pennys.webblogg.se/
Izabell

Vad fina tomtar du gjort!:) Mitt pysslande går i perioder.. jättemysigt när det väl blir av, just nu är det mkt med nya jobbet:)



Ha en trevlig afton!



Kraam Izabell

2011-10-13 21:18:34
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback