ÖVERRASKNING MED POSTEN!

Igår på morgonen, medan jag fortfarande låg kvar i sängen, tänkte/önskade jag att jag skulle få en överraskning när Posten kom. Inte bara räkningar utan något trevligt, typ oväntade pengar eller så.  Gissa vad som kom! Ett presentkort på 200 kr från en affär där vi har handlat några gånger. Jag blev väldigt glad inte bara för presentkortet, utan för att jag åter fick ett bevis på att LOA fungerar.  Sedan var det en grej till igår. Vi hade tid i tvättstugan igår, den enda som fanns på hela veckan. Egentligen ville jag ha en tvättid på fredag, så jag gjorde en "beställning"  att det skulle bli något ledigt då. När jag kollade lite senare var det 2 (!) tider lediga på fredag, det finns bara 3 tider om dagen. Det kan jag säga att det är väldigt sällan det blir återbud i våran tvättstuga. Så det kändes nästan för bra för att vara sant!


Kommentarer
Panki

Oh va kul, grattis! Du är värd små fina överaskningar! :-)

2011-05-20 06:54:02
URL: http://pancake.webblogg.se/
Tess

Heja heja!!!

2011-05-20 07:12:12
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com/
penny

Härligt, sedan jag började med det är det rolig post VARJE dag, helt galet. Jag förväntar mig trevlig post och tänker att ska komma massa rolig post då jag tröttnade på alla tråkiga brav och det funkade verkligen. Det slutar inte heller, i like :D



Jag har en fråga också :)



Jag skulle så gärna villja ha en gästbloggare i ämnet du skriver om, skulle du vara intresserad av det? Hör av dig i sådana fall bara



[email protected]



kram på dig



Penny

2011-05-20 15:24:50
URL: http://pennys.webblogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback