ESTHER OCH JERRY HICKS - ABRAHAMS LÄROR



Författarna Esther och Jerry Hicks presenterar det ickefysiska väsendet Abrahams läror. Abraham förmedlar sitt budskap genom Esther Hicks.  Han lär oss olika metoder med vilken hjälp vi kan nå våra önskningar och mål.  Du kommer att förstå på vilka sätt  ekonomi, karriärbekymmer, kärlek, hälso  och annat påverkas av de universella lagar som styr ditt liv. Esther Hicks är även med i The Secret filmen, men de var ute och höll sina föredrag och workshops många år innan "The secret" kom. Personligen tycker jag bättre om deras böcker än “The Secret” då de förklarar på ett bättre sätt, mer ingående och med fler metoder att skapa det liv som man vill ha. Jag har 4 av deras böcker, den första jag läste var “Be så ska du få”. En bra beskrivning av den boken finns
här. "Skapa din framtid"  "Attraktionslagen - så får du den att verka till din fördel" och "Pengar och attraktionslagen" är de andra böckerna jag har. Ska jag peka ut en favorit är det nog "Attraktionslagen" du kan läsa mer om den här Det finns en till bok som jag läste precis när den kom ut som heter "Låt känslorna visa vägen" ska nog ta och läsa om den vid tillfälle. Vill du få attraktionslagen förklarad på ett bra sätt så rekommenderar jag paret Hicks böcker!    


Kommentarer
ida

The same to u my dear!

2011-05-04 19:23:32
URL: http://hheyidas.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback