FORTFARANDE UTAN DATOR!

Idag har jag äntligen fått bekräftat vad jag hela tiden misstänkt, nämligen att det var något hårdvarufel på datorn. Jag fick nya återställningsskivor men de funkade inte och efter tt ha pratat med telefonsupporten 3 ggr idag så sa de att det förmodligen är hårddisken som pajat. Jag ska nu skicka in datorn när jag får en fraktsedel. Sedan kommer det att ta ca  2 veckor. Som tur är går det fortfarande på garantin, det är 1 år sedan jag köpte den i september. Man tror ju att saker ska hålla längre än så. Jaja det är bara att gilla läget, får låna dotterns dator emellanåt men uppdateringarna på bloggen blir det väl lite si och så med förstås.

Kommentarer
penny

Men vad jobbigt, det var något liknande med min dator. Jag fick massa återställningsskivor av något slag, men som tur var fungerade den igen.



Hoppas din blir klar snart :)



kram

2011-07-02 10:16:42
URL: http://pennys.webblogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback