TRE VECKOR TILL JUL!








Ja, tänk att det bara är tre veckor kvar till jul nu. Otroligt, vart har tiden tagit vägen det var ju nyss sommar! Men visst skulle det vara lite najs med lite snö nu. Då skulle det bli lite ljusare och man kommer mycket lättare i julstämning. Förra veckan var det  julskyltning här men jag var inte ute på den för hur kul är det i ösregn?
Annars har jag tillbringat stor del av min på jobbet veckan som gått + att min man kom hem från sjukhuset en snabbis för att sedan återvända dagen därpå. Han fick en infektion med hög feber förmodligen i operationssåret. Nu får han antibiotika via dropp, så det är på rätt väg. Jag  pratade med honom innan och han mådde mycket bättre idag. Så alltså har det nästan bara varit jobb+ sjukhus för min del, inte mycket tid här hemma. Hoppas allt är bra med er och att ni får en fin "andraadventssöndag"
kram












Kommentarer
|| mannen som kan prata om hundar ||

Tiden går verkligen fort nu! :)

2011-12-04 13:43:21
URL: http://www.henrikolsson.eu
|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Tack så mycket :)



Det är mina små ögonstenar!

2011-12-04 14:29:38
URL: http://www.henrikolsson.eu
Tess

Skönt att höra att han mår lute bättre! Hoppas han är helt fit for fight inom kort.



Vi har fått årets första snö hos oss i natt, men det är bara superlite! Men det ger mycket för julstämningen som helt plötsligt är i topp! Kram

2011-12-05 08:32:15
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.coml

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback