BESÖK FRÅN ANDRA SIDAN



Om ni brukar kolla på TV 4+ "det Okända" och gillar det så kanske den här boken är något för er. Den heter "Besök från andra sidan" och är skriven av det amerikanska mediet Sylvia Browne. Kanske har ni sett henne i Montell Williams Show, den gick på TV 3. (tror det ett par tre år sedan) Sylvia Browne  är, vad jag har förstått ett ganska omdiskuterat medium, som väcker starka känslor. Antingen gillar man henne, eller som väldigt många, gör man det inte. Jag tycker väl att hon verkar väldigt speciell och märklig när man ser henne på TV. Och många menar att hon är en bluff. Men jag har läst flera av hennes böcker som finns på svenska och jag tycker de är riktigt bra. Hon skriver på ett humoristiskt och fängslande sätt. Just den här boken skriver hon om bl. a. om en del sk. kallade hemsökta kända platser och förklarar vilken orak som ligger bakom. Den här boken är inte en av hennes bästa, men ändå klart läsvärd tycker jag. Jag ska leta på de andra böckerna jag har och skriva lite om dem senare.

Kommentarer
Tess

Är det hon den blonda, lite äldre kvinnan? Det var väl någon händelse härom året där hon fick allt fel och det blev skriverier om det? :)



Jag brukade kolla på Det Okända men slutade då jag många gånger kände igen mig och blev rädd. Haha! Nu tror jag dock att jag skulle klara av att se det för egentligen är det ju inte sååå hemskt! :) Mina favvisar var han Terry (heter han så?) och hon den mörkhåriga... Elisabeth? Lange, Lang... något sådant! Duktiga! :)



Går Det Okända fortfarande på tv? Kraaam

2011-08-05 08:44:36
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Tess

Ja, Hon Ranehag gillar jag också. Det är typ dom tre som jag gillar. Resten har varit lite si och så... :) Hoppas du får en superfin helg! Kram

2011-08-05 10:36:47
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Malin

Jag har sett snuttar från det programmet hon är med i och jag tycker hon verkar så grinig & otrevlig mot publiken. Jag har några böcker av henne hemma, men har inte hunnit läsa dom än. Men är väldigt skeptisk till henne...det finns ju till och med hemsidor som vill stoppa henne. Men man får väl ta det med en nypa salt det som hon skriver och säger. :)

Kram!

2011-08-09 00:55:51
URL: http://cherrymerrymuffin.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback