WORDFEUD - ETT KUL TIDSFÖRDRIV

Hoppas ni har en  skön helg! Själv ska jag snart åka och jobba men det är ok det också. Ville bara slänga in ett litet tips till er som har en Iphone eller en mobil med Android. Några jobbarkompisar tjatade förra veckan på mig att jag skulle lägga in en app som heter Wordfeud. Jag gjorde så och nu kan jag säga att jag är ganska fast, hihihi. Det är ett  ALFAPET - spel som man spelar mot andra. Kan vara kompisar eller helt främmande människor. Söker man på random opponent så letar det automatiskt upp en annan spelsugen pesron.  Man behöver inte vara aktiv hela tiden, ibland går det flera timmar emellan varje drag. Därför är det bra att man ha flera spel igång samtidigt, jag har haft ett tiotal som mest. Som sagt ett litet tips men jag varnar er, för det är klart beroendeframkallande.                                              

                                                        

Så här ser min Iphone ut nu förtiden!



Ha nu en fortsatt härlig söndag!
kramelikram


Kommentarer
Pernilla

Å jag vet det är jättekul, jag är helt fast! hahaha

2011-08-21 15:40:01
Tess

Ooooh!!! Jag har flera vänner som pratat om just Wordfeud men jag har inte laddat hem appen...än! Kanske man skall ta och göra det? :/ Haha! Kram

2011-08-21 17:30:57
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Jenny

Min pojkvän berättade om en liknande app idag. Jag har inte tänkt på det, men det är klart att det finns! Jag tror dock inte att jag spelat alfapet någon gång, men det ska det bli ändring på!

Tess

Onaaaj!!!

Jag laddade ner appen och är hooked! Gaaah!

Bra hjärngympa! :) Kram

2011-08-21 21:39:42
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback