SOMMARPRATARE

Lyssnar ni på sommarpratarna i P 1? Jag brukar ladda ner Podversionen till MP 3 eller mobilen och lyssna när jag t e x är ute och går. Idag har jag lyssnat på Vicky von der Lanken   Inte för att hon pratade något om LOA men när hon berättade så tyckte jag att det nästan  skrek LOA om mycket i hennes liv. Som det här med inställningen att inget är för svårt , man kan göra allt vad man vill osv. Hon berättade att hennes mamma sagt till henne när hon var liten att: Du kan bli precis vad du vill! Det har hon burit med sig genom åren och tänkt på. Hon har ju varit väldigt framgångsrik. Nu vet jag ju inte hur det är med henne, men massvis med framgångsrika människor är säkert helt omedvetna om LOA och vem vet, det kanske är de som lyckas bäst? De liksom bara "gör" det helt naturligt för dem finns inget annat alternativ än att nå sitt mål. Det är ju tvivlandet på att det ska bli som man vill som får många att misslyckas och börjar tänka negativt. Ibland tror jag att man tänker för mycket man ska nog bara vara och försöka flyta medströms som Abraham säger!

Kommentarer
Tess

Jag har bara lyssnat på Mark Levengoods sommarprat i år. Även den var väldigt LOA:aktig. herregud vad han har varit med om saker. Skall försöka lyssna ikapp mig på de andra någon dag! :) Vilken fantastisk mamma Vicky hade som sa så! Underbart! :)



Kram

2011-08-16 19:51:32
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Izabell

Jag lyssnade på Cecilia Forss i webbradion igår..ÄLSKAR Sommar i P1:-)



åh jag är nog bra på flyta med..fast förr var jag oxå en "grubblare"



Kraamar Izabell

2011-08-16 22:49:43
URL: http://mysbella.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback