MONEY OCH THE LAW OF ATTRACTION - DVD





Idag har jag kollat på DVDn "Money and The Law of Attraction" där Esther Hicks kanaliserar budskap från det kollektiva medvetande som kallas  Abraham. Har sett den innan, men det är en film man kan se om flera gånger. Man upptäcker något nytt varje gång i de lärdomar som Abraham  förmedlar. Det är inspelad under en workshop (eller flera?) som Esther och Jerry Hicks håller och de tar fram flera personer ur publiken som får sina frågor besvarade, mycket intressant. Personligen föredrar jag när det är svensk text vilket det här. Även om jag hänger med rätt bra när det endast är på engelska så får jag koncentrera mig lite extra på att förstå, och då är det lätt att man missar själva budskapet tycker jag. Detta är iallafall en film jag kan rekommendera till er som är nyfikna på Abraham och hans läror om Attraktionslagen.



                                                        
  
  

Kommentarer
Tess

Jag vill så gärna se deras filmer också! Jag har ingen aning om vart man köper dem bara... eller rättare sagt så har jag inte tokletat utan de

lär ju finnas någonstans. Jag säger till om jag hittar med svensk text. Än så länge har jag bara kollar videosnuttar på YouTube och på deras hemsida. Jag blir verkligen lika peppad varje gång! :) Hoppas du har haft en fin helg! Kram

2011-08-29 07:03:58
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Jenny

Jag älskar Abraham-Hicks, och mitt liv har blivit så mycket roligare och lättare sen jag kom i kontakt med dem! Jag fick the Master Course av min pojkvän i födelsedagspresent nyligen! 6 DVD:er från olika seminarier! Jag blev jätteglad och är så peppad, men har inte hunnit se den än. Kanske ikväll?



Jag har sett en annan DVD förut, och jag tycker att de kunde ha lagt in åtminstone text på engelska, för då blir det så mycket lättare att hänga med. Det finns säkert även en och annan hörselskadad engelskspråkig person som vill se det också kan jag tänka mig.

nillan

Håller med om att det åtminnstone kan vara engels text. Det är mycket lättare att hänga med då.

2011-08-29 19:28:08
Tess

Va???? Det visste jag faktiskt inte!!! My god vad knäppt!!! Jag lovar dyrt och heligt att jag inte visste att det skulle visas på tv! Gud vad sjukt! Jag visste dock att det fanns som dokumentär... men gud! Men varför lägger de den så sent? Knäppt! :( Kramis

2011-08-30 19:18:52
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Tess

Du du du!!!!



Man kan se den på Svt's hemsida också!!!! :))))

christian-_kand_fran_internet" rel="nofollow">http://svtplay.se/v/2030547/dokumentarfilm/lejonetchristian-_kand_fran_internet

2011-08-30 19:26:11
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Tess

Sådanna här sammanträffanden (vet inte vilket ord du menar) kan jag typ dö på! :) Åh, skall kolla dokumentären nu! :) Tack för tipset! Kram

2011-08-30 19:38:54
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback