HON VANN LET'S DANCE MED HJÄLP AV "THE SECRET"

2009 vann dansaren Annika Sjöö tillsammans med  Magnus Samuelsson Let's Dance. Annika som lever med LOA i sitt liv menar att det var en stor anledning trill vinste, I oktober 2008 satte hon upp en lapp vid sin säng där det stod: Jag är så glad och lycklig nu när jag och min danspartner vunnit Let's Dance. I mars 2009 vann de! Du kan läsa mera om Annika och hur "The Secret" förändrade hennes liv HÄR. En till som jag vet lever efter "The secret" är Marie Picasso som vann idol. Jag såg en intervju med henne i Förkväll TV4, där hon pratade om hur hon använde sig av LOA när hon vann IDOL. Hon kallade ju t.o.m. sin CD för "The Secret". Blondinbella lär leva efter LOA och visar HÄR sitt "Visionsboard" .

Kommentarer
Tess

En annan som också är helt inne på LOA är Geri Halliwell. Jag såg en intervju med henne för en 10 år sedan eller så och då visade hon upp sin visionboar och en skriven lapp med en massa mål på som hon ville uppnå. Vissa av den var redan uppnådda och då hon läste den framför kameran blev hon superglad! Jag visste ju inte vad LOA var för något då men nu såhär i efterhand minns jag just det programmet och kopplar ihop det! :) Kul! :)



Förövrigt tycker jag att Blondinbella är en heeelt fantastisk tjej! Go girl!



Kraaam

2011-08-10 19:42:30
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Tess

Btw... Din mans operation kommer gå bra och jag tror lägenheten väntar på er när ni är helt redo!



Jag tror absolut att du kommer få din lägenhet med en walkincloset. Roligt det där... jag vill också in till en större lägenhet som ligger mitt i city och jag vill också ha en walk-in-closet. För ett tag sedan var jag helt och fullt fokuserad på det och vips så fick vi förslag på en... som jag tackade nej till (trots att det var exakt en sådan lägenhet jag ville ha). Men jag vet att jag absolut kommer få fler chanser. Efter denna sommaren har vi kommit fram till att vi vill ha en lägenhet med balkong (det har vi inte idag)och då var den andra inte längre aktuell då den är utan balkong. Skall snappa upp något sjukt bra om ca 2 år har jag bestämt! Kraaam



2011-08-10 20:11:21
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
Åsa

Jag är också en anhängare av LoA även om jag har mina dagar då jag vill skrika åt Universum att de kan dra åt piiiip



Men sen inser jag att den enda jag förstör för är mig själv och försöker hitta några roligare tankar :D



Kul att ha hittat till din blogg :P

Malin

Det jag funderat på angående tävlingar är att om alla deltagare skriver såna lappar om att dom kommer vinna osv...vem vinner då? Det kan ju bara bli en vinnare! :) Kramis

2011-08-10 22:58:02
URL: http://cherrymerrymuffin.blogg.se/
Izabell

Vilken härlig historia du bjuder på! :-)



Ha en fin dag!



Kraam Izabell

2011-08-11 12:56:55
URL: http://mysbella.blogg.se/
Tess

Jag kan inte heller säga att jag ångrat eller sörjer över något direkt! :) Det vore ju trist om man kände så.. :) Jag kan ju faktiskt uppfylla de där drömmarna även nu och förmodligen få ut ännu mer av de nu när jag är äldre än när jag var yngre! :) Kram

2011-08-12 07:20:50
URL: http://lagenomattraktion.blogspot.com
neli

hej =)

ville bara kika in och önska dig en bra söndag =)

2011-08-14 13:36:35
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback