TJOHOOO BÖCKERNA HAR KOMMIT!

 
 mc taggart download
 
 
 
Jag skrev ju i ett tidigare inlägg HÄR om Life Radio som sänder från Göteborg, Ett av programmen där heter Bandet-Tomrummet som förenar, från 121017 (man kan lyssna i efterhand eller ladda ner programmen) Det byggde ju på Lynne Mc Taggarts bok "Bandet". Det var ett program helt i min smak då det handlade om forskning, kvantfysik och LOA! Efter det blev jag väldigt sugen på att läsa Lynne Mc Taggarts böcker, Fältet och Bandet. Är det någon av er som läst dem? Kollade lite men ingen av dem fanns i pocket och jag var inte jättesugen att lägga en femhundring på att köpa dem.  Jag gjorde så som jag brukar, kollade upp om de fanns på biblioteket. Tyvärr gjorde de inte det, men jag klickade in dem som inköpsförslag och i går fick jag mail om att de fanns att hämta reserverade i mitt namn! Underbart!!! Jag hämtade dem på väg hem från jobbet så nu ska det bli läsa av.
Kramen 
P.S. Lynne Mc Taggart besöker Sverige i oktober  och kommer att ha föreläsningar.
 
 
 
KLICKA PÅ BILDERNA OM NI VILL LÄSA BAKSIDESTEXTEN!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback